Depositphotos_265171930_xl-2015.jpg

MOKYMAI

APIE KURSUS

Laiko taupymas ir efektyvus jo paskirstymas yra vienas kritinių aspektų lemiančių produktyvų ir rezultatyvų individualaus specialisto bei visos komandos darbą. Naujų žinių įgijimas, plėtimas arba jų tobulinimas nuotoliniu „Live Online“ būdu yra pasirinkimas, suteiksiantis galimybę mokytis ir tobulėti nepaliekant darbo/namų aplinkos ir neskiriant papildomų laiko ir finansinių resursų kelionėms. 

LIVE ONLINE

Mūsų – CGISCIENCE mokymų centro, „Live Online“ nuotoliniai mokymai yra vedami profesionalių mokymo instruktorių „virtualioje klasėje“, kur, kaip ir fizinėje klasėje, visa mokymų medžiaga rodoma ir aiškinama realiu laiku. Mokymų instruktoriai į dalyviams kylančius klausimus atsako ir visą reikiamą pagalbą suteikia iš karto, kai tik atsiranda poreikis. 
Plačiau apie mūsų mokymo centro organizuojamus nuotolinius Live Online mokymus kviečiame skaityti čia.

SketchUp Pro ir V-Ray

SketchUp Pro ir V-Ray 5 for SketchUp – tai tandemas, kurį 3D vizualizacijų kūrimui naudoja tiek pradedantys specialistai, tiek profesionalai. Naudojantis SketchUp Pro – nesudėtingu, tačiau išties galingu projektavimo/modeliavimo įrankiu, ir V-Ray 5 for SketchUp - vienu moderniausiu vizualizavimo sprendimu, galima sukurti išbaigtą interjero ir eksterjero 3D projektą, kuris atrodys ne tik realistiškai, bet ir bus paruoštas post-produkcijai. Kurso metu supažindiname su SketchUp ir V-Ray for SketchUp įrankiais ir jų funkcionalumu, suteikiama žinių apie modeliavimo/projektavimo technikas, scenų apšvietimą, medžiagų kūrimą ir pritaikymą vizualizacijoje bei padedame susikurti efektyviausią darbo eigą su šiais sprendimais.

SketchUp Pro ir V-Ray

3D interjero ir architektūros projektavimo ir vizualizavimo kursai

Kursų trukmė

32 akad. val.

Birželio 27, 29, Liepos 1, 4 d. (9:00 - 16:30)

Vizualizacijų apšvietimas

Apšvietimas – tai viena svarbiausių vizualizavimo proceso dalių. Siekiant kurti kokybiškai ir foto realistiškai atrodančias vizualizacijas, itin svarbu žinoti ir suvokti apšvietimo technikas ir metodikas, suprasti tiesioginio ir netiesioginio apšvietimo, šviesos temperatūros ir baltos spalvos balanso veikimo principus. Įsisavinus esminius apšvietimo kūrimo pagrindus ir principus ir tinkamai juos taikant scenoje, galima lengviau valdyti visą kūrimo procesą: tinkamas apšvietimo pritaikymas padeda keisti scenos apšvietimą tiek vizualizavimo, tiek post-produkcijos metu, suvaldyti kuriamą sceną ir paruošti ją įvairiems scenarijams – dieniniam ir naktiniam. 
Kurso metu, naudojant skirtingus vizualizavimo sprendimus, supažindinsime su apšvietimo technikomis, apšvietimo tipais, apšvietimo šaltiniais, jų veikimo principais ir pritaikymu.

Vizualizacijų apšvietimas

Interjero ir architektūros vizualizacijų apšvietimo kūrimo kursai

Kursų trukmė

16 akad. val.

Liepos 18, 22 d. (9:00 - 16:30)

V-Ray for SketchUp

SketchUp Pro sprendimu kurtų projektų vizualizavimas, pasitelkiant V-Ray for SketchUp sprendimą – tai patogi, šiuolaikiška ir itin populiari darbo eiga. V-Ray for SketchUp sprendimas turi nemažai įrankių, kuriuos įvaldžius ir tinkamai panaudojus, galima sukurti itin gražų scenų apšvietimą, realistiškai ir kokybiškai atrodančias tekstūras. Be to, šis sprendimas suteikia galimybę atlikti post-produkciją, kuri yra tink naudinga norit atlikti smulkius vizualizacijos pakeitimus jau suskaitmenizavus vizualizaciją. V-Ray for SketchUp kurso metu supažindinsime su visais pagrindiniais V-Ray 5 for SketchUp įrankiais ir jų funkcionalumais, apšvietimo šaltiniasi ir jų taikymo principais, V-Ray 5 turimos medžiagų bibliotekos teikiamais privalumais.

V-Ray for SketchUp

Interjero ir architektūros vizualizacijų kūrimo kursai

Kursų trukmė

16 akad. val.

Liepos 1 , 4 d. (9:00 - 16:30)

Substance 3D Sampler

Kuriant architektūros, interjero dizaino, infrastruktūros ir kitų sričių projektus vizualizavimo ir modeliavimo sprendimais, ypač svarbiu aspektu tampa projekto realistiškumas. Substance 3D Sampler – tai medžiagų kūrimo sprendimas, leidžiantis sukurti ir naudoti kokybiškas ir unikalias gaminių tekstūras, suteikiančias visiems projektas realistiškumo. Didžiausias šio spendimo privalumas - sukurtas tekstūras ir medžiagas galima naudoti visose modeliavimo ir vizualizavimo sprendimuose – 3ds Max, Maya, Revit, Corona Renderer, Enscape, V-Ray, Unreal Engine ir kt. Kurso metu supažindinsime su Substance Sampler įrankiais, jų funkcionalumu, suteiksime žinių, reikalingų kurti aukštos kokybės, foto realistines ir universalias medžiagas iš nuotraukų, paveikslėlių ar išmanios bibliotekos bei išmokysime sukurtas medžiagas ir tekstūras importuoti ir taikyti naudojamame vizualizavimo sprendime.

Substance 3D Sampler

Fotorealistinių medžiagų kūrimas skirtas vizualizacijoms kursai

Kursų trukmė

16 akad. val.

Birželio 22 , 24 d. (9:00 - 16:30)

Autodesk 3ds Max

Viena populiariausių architektūros, inžinerijos ir interjero 3D vizualizacijų kūrimo darbo eigų apima Aurodesk 3ds Max ir V-Ray for 3ds Max sprendimus. Pasitelkiant 3ds Max modeliavimo sprendimą galima sukurti interjero ir eksterjero scenas, tiek su paprastais, tiek su sudėtingų ir įmantrių formų objektais, o naudojant V-Ray for 3ds Max vizualizavimo sprendimą, sukurtas formas padengti aukščiausios kokybės ir realistiškai atrodančiomis medžiagomis ir tekstūromis. Kurso metu supažindiname su pagrindiniais 3ds Max ir V-Ray for 3ds Max įrankiai, jų funkcionalumu ir taikymo principais, suteikiame žinių apie 3D modelio kūrimo technikas, realistiškai atrodančių medžiagų kūrimą ir taikymą, scenos apšvietimo kūrimą.

Autodesk 3ds Max

3D interjero ir architektūros modeliavimo ir vizualizavimo kursai

Kursų trukmė

40 akad. val.

Liepos 18, 19, 20, 21, 22 d. (9:00 - 16:30)

Corona Renderer

Corona Renderer vizualizavimo sprendimas yra neatsiejamas nuo architektūros, interjero ir produkto dizaino projektų 3D vizualizavimo ir realistiškai atrodančio atvaizdavimo. Corona Renderer gamintojai išleido naują šio sprendimo versiją, kurioje patobulinti ankstesnieji ir įdiegti nauji įrankiai, leidžiantys naudotojui pasiekti maksimaliai aukštą kuriamų darbų rezultatą. Corona Renderer kurso metu suteiksime žinių ir praktinių įgūdžių, kurie leis: kurti kelis skirtingus scenos apšvietimo scenarijus, juos keisti realiu laiku; kurti, koreguoti ir naudoti ne tik savo kurtas, bet ir interaktyvios Corona Renderer bibliotekos siūlomas medžiagas ir jų šablonus; atlikti sluoksnių maišymą ir post-produkciją Corona Renderer aplinkoje.

Corona Renderer

Produkto, interjero ir architektūros vizualizacijų kūrimo kursai

Kursų trukmė

16 akad. val.

Liepos 21, 22 d. (9:00 - 16:30)

V-Ray for 3ds Max

Autodesk 3ds Max sprendimu kurtų projektų vizualizavimas pasitelkiant V-Ray for 3ds Max sprendimą – tai patogi, šiuolaikiška ir itin populiari darbo eiga. V-Ray sprendimas turi nemažai įrankių, kuriuos įvaldžius ir tinkamai panaudojus galima sukurti itin gražų scenų apšvietimą, realistiškai ir kokybiškai atrodančias tekstūras. Be to, šis sprendimas suteikia galimybę atlikti post-produkciją, kuri yra tink naudinga norit atlikti smulkius vizualizacijos pakeitimus jau suskaitmenizavus vizualizaciją. V-Ray for 3ds Max kurso metu supažindinsime su visais pagrindiniais V-Ray 5 įrankiais ir jų funkcionalumais, V-Ray 5 turimos medžiagų bibliotekos teikiamais privalumais. Kurso metu gautas teorines žinias iš karto taikysite praktiškai, siekiant gauti kuo aukščiausią mokymosi rezultatą.

V-Ray for 3ds Max

Interjero ir architektūros vizualizacijų kūrimo kursai

Kursų trukmė

16 akad. val.

Liepos 21, 22 d. (9:00 - 16:30)

Autodesk Maya

Autodesk Maya – sprendimas puikiai tinkantis kurti 3D animacijas, 3D animacijų personažus, vizualiai atvaizduoti biologinius, biocheminius, cheminius, fizikinius procesus ir reakcijas. Autodesk Maya sprendimas skirtas 3D animavimo ir mokslo sričių atstovams, kurie siekia aukšto animacijų ir simuliacijų galutinio rezultato. Kurso metu supažindiname su Autodesk Maya įrankiais ir jų funkcionalumu, suteikiame pagrindines žinias apie kuriamų objektų geometriją, topologiją, aplinkos paviršius. Mokymų metu pradedantiesiems suteikiame žinių apie animavimo pagrindus, o jau pažengusius specialistus mokome sudėtingesnių animavimo technikų ir metodų.

Autodesk Maya

3D modeliavimo, animavimo ir simuliavimo kursai

Kursų trukmė

24 akad. val.

Liepos 18, 19, 20 d. (9:00 - 16:30)

Unreal Engine

Unreal Engine 5 (UE5) - tai realaus vaizdo vizualizavimo sprendimas, pamažu tampantis AEC rinkos standartu. Vis daugiau įmonių iš architektūros, inžinerijos ir statybų industrijų naudojant DataSmith technologiją, savo projektus, kurtus 3ds Max, SketchUp Pro, Revit, ArchiCAD bei kitose aplinkose, perkelia į Unreal Engine aplinką. UE5 spendimas leidžia kurti projektų 3D vizualizacijas, animacijas ir virtualios realybės projektus (virtualų turą). Kurso metu detaliai parodome, kaip paruošti kituose sprendimuose sukurto projekto medžiagą perkėlimui į UE5 aplinką, paaiškiname, kuo skiriasi realaus laiko vizualizavimas nuo paprasto, supažindiname su apšvietimo technikomis, medžiagomis, UE5 įrankiais ir jų funkcionalumu.

Unreal Engine

3D realaus laiko vizualizavimo kursai

Kursų trukmė

24 akad. val.

Liepos 11, 12, 13 d. (9:00 - 16:30)

Substance Suite

Vienas ir esminių elementų, kuriant profesionalias ir realistiškai atrodančias vizualizacijas - kokybiškos ir unikalios tekstūros. Substance Suite – tai tekstūrų kūrimo sprendimai, kurių pagalba sukurtos tekstūros yra ne tik unikalios, kokybiškos, foto realistinės ir lengvai koreguojamos, bet ir paprastai importuojamos ir pritaikomos skirtinguose modeliavimo/projektavimo ir vizualizavimo sprendimuose - 3ds Max, Maya, Revit, Blender, Rhino, V-Ray ir kt. Kurso metu supažindiname su pagrindiniais Substance Suite įrankiais, kurie padės sukurti aukštos kokybės, foto realistines, unikalias medžiagas, skirtas interjero, architektūros, produkto dizaino ir kitų industrijų projektams vizualizuoti.

Substance Suite

Fotorealistinių medžiagų kūrimas skirtas vizualizacijoms kursai

Kursų trukmė

40 akad. val.

Liepos 18, 19, 20 d. (9:00 - 16:30)

Tarp mūsų skelbiamų mokymų nerandate Jums reikiamų? CGISCIENCE komanda gali pasiūlyti individualius arba specializuotus mokymus ir tokių programinių įrangų, kaip:

Houdini FX CGISCIENCE
Redhisft CGISCIENCE
Rhino3D CGISCIENCE
After Effects CGISCIENCE
Cinema 4D CGISCIENCE
Unity3D CGISCIENCE
Blender CGISCIENCE