

Unreal Engine
Liepos 11, 12, 13 d. (9:00 - 16:30)
Kursų trukmė
24 akad. val.
Mokymų tipas
Live - Online
APIE KURSĄ
Unreal Engine 5 (UE5) - tai realaus vaizdo vizualizavimo sprendimas, pamažu tampantis AEC rinkos standartu. Vis daugiau įmonių iš architektūros, inžinerijos ir statybų industrijų naudojant DataSmith technologiją, savo projektus, kurtus 3ds Max, SketchUp Pro, Revit, ArchiCAD bei kitose aplinkose, perkelia į Unreal Engine aplinką. UE5 spendimas leidžia kurti projektų 3D vizualizacijas, animacijas ir virtualios realybės projektus (virtualų turą). Kurso metu detaliai parodome, kaip paruošti kituose sprendimuose sukurto projekto medžiagą perkėlimui į UE5 aplinką, paaiškiname, kuo skiriasi realaus laiko vizualizavimas nuo paprasto, supažindiname su apšvietimo technikomis, medžiagomis, UE5 įrankiais ir jų funkcionalumu.
Projekto paruošimas
3D modelių ir scenų paruošimas
Prieš perkeliant projektą į Unreal Engine aplinką iš kitų modeliavimo/projektavimo sprendimų, tokių kaip 3ds Max, Revit, ArchiCAD, SketchUp ir kt., svarbu atlikti paruošiamuosius darbus, sutvarkyti kritinius projektų elementus.

Animavimas
3D objektų animavimas
Animuojant architektūrinę sceną, statybos procesus ar sudėtingus inžinerinius sprendimus Unreal Engine aplinkoje, naudojami pažangiausi animavimo įrankiai, kurie leidžia pasiekti aukštą sukurtos animacijos lygį bei, esant poreikiui, lengvai ją koreguoti.


Apšvietimas ir Medžiagos
Apšvietimas
3D scenos apšvietimas - vienas svarbiausių etapų vizualizavimo procese. Unreal Engine sprendimas turi įvairius, skirtingiems scenarijams skirtus, realaus laiko apšvietimo šaltinius, tokius kaip HDRI ir kt. Tinkamas realaus laiko apšvietimo šaltinių sudėliojimas padeda sukurti reikiamą vizualizacijos atmosferą bei nuotaiką.
Interaktyvumas
Blueprint
Blueprint vizualus programavimas – tai interaktyvumo ir funkcionalumo kūrimas, pagrįstas unikalia „Node“ darbo eiga. Blueprint technologija nėra įprasta, lyginant su kitais programavimo sprendimais, tačiau leidžia pasiekti rezultato be jokio programavimo.

UI ir projekto užbaigimas
UI ir VR
Vartotojo sąsajos kūrimas VR ir AR aplinkoms bei mobilioms platformoms turi skirtingus reikalavimus, todėl kuriant vartotojo sąsajas itin svarbu žinoti, kokį rezultatą siekiama gauti.

CGISCINCE mokymų centre Jūs renkatės ne tiesiog mokymus, o mokymų paketus – mokymų kursas + papildomi privalumai. Įvertinus savo poreikius, Jūs galite išsirinkti mokymų paketą – „Starter“, „Premium“ arba „Elite“, labiausiai atitinkantį Jūsų interesus.
MOKYMŲ PAKETAS
STARTER
KAINA
400 €
FORMA
Mokymai grupėje
BŪDAS
Nuotolinis „Live Online“
MOKYMŲ LYGIS
Pradedančiųjų
ORIENTACINĖ AUDITORIJA
mokymų kurso programa yra orientuota į architektūros, interjero dizaino, infrastruktūros ir inžinerijos industrijų specialistus.
24 akad. val. trukmės Unreal Engine 4 nuotolinis mokymų kursas.
Mokymams skirta mokymų medžiaga (projektiniai failai).
Į MOKYMŲ PAKETĄ ĮEINA
2 akad. val. trukmės nemokamos, nuotolinės „palaikomosios“ konsultacijos mokymams pasibaigus.
CGISCIENCE mokymo centro paruoštas mokymų baigimo sertifikatas.
Kaina
400 €
Liepos 11, 12, 13 d. (9:00 - 16:30)
Trukmė
24 akad. val.




KODĖL PASIRINKTI MUS?
Esame didžiųjų pasaulio programinių sprendimų gamintojų – „Autodesk“, „V-Ray by Chaos“, „Unreal Engine“ ir „Trimble SketchUp“, autorizuotas mokymų centras, todėl visus mūsų mokymus veda tik šių gamintojų sertifikuoti specialistai.
Visi CGISCIENCE mokymų centro organizuojami mokymai yra pagrįsti projektiniu požiūriu ir praktiniais užsiėmimais („project based“).
Prieš mokymus kiekvienas dalyvis gauna mokamąją medžiagą – modelius, tekstūras, scenų apšvietimų scenarijus ir pan., atitinkančią mokymų programos turinį. Todėl net būdamas naujokas mokymų kursą užbaigsite įgyvendinęs savo asmeninį pirmąjį projektą.
Mokymų kursus siūlome rinktis įsigyjant Jūsų poreikius ir interesus atitinkantį mokymų paketą.
Ne pirmus metus dirbdami su įvairaus profilio ir dydžio komandomis bei įmonėmis, organizuojant specializuotus mokymus, galime Jums pasiūlyti mokymus, skirtus būtent Jūsų komandos individualiems iššūkiams spręsti.
Baigę mokymus gausite tai įrodančius sertifikatus, kuriuos išduoda atitinkamų programinių įrangų gamintojai arba distributoriai, kaip „Autodesk“, „V-Ray by Chaos“, „Unreal Engine“ ir „Trimble SketchUp“.
Klausimus iškilusius po kursų galėsite spręsti kartu su mūsų mokymų instruktoriais, pasinaudodami gautomis nemokamomis, palaikomosiomis konsultacijų valandomis arba peržiūrint po mokymų gautus video įrašus.