Foto-realistinės medžiagos interjero 3D vizualizacijose – pasiekiama realybė ǀ II dalis

Updated: Jul 9


Toliau tęsiame universalių medžiagų kūrimo ir taikymo interjero 3D vizualizacijose temą ir šį kartą dalinamės mūsų organizuoto webinar‘o video įrašu, kuriame pasakojame ir rodome kaip naudojantis medžiagų kūrimo ir redagavimo sprendimui – Substance Designer, galima nesudėtingai susikurti aukštos kokybės, unikalią, o svarbiausiai universalią, t. y. tinkančią bet kuriam Jūsų naudojamam modeliavimo ir vizualizavimo sprendimui, medžiagą.


Šiame įraše taip pat pamatysite, kaip tokią susikurtą universalią, dar vadinamąją parametrinę arba PBR, medžiagą iš Substance Designer aplinkos persikelti į V-Ray 5 for 3ds Max, o atlikę tam tikrus pakeitimus iš vienos medžiagos galima gauti skirtingas jos variacijas.



Webinar‘o metu aptariamąją universaliąją, foto-realistinę medžiagą galite atsisiųsti paspaudę šią nuorodą - Siųsti Substance medžiagą ir pamėginti ją pritaikyti savo 3D projekte.


Kaip atsiųstą Substance medžiagą panaudoti savo projekte

Apsilankykite „Substance3D“ tinklapyje ir pasirinkę savo naudojamą modeliavimo sprendimą į savo kompiuterį įsidiekite reikiamą įskiepą (angl. plugin). Ir Jūsų naudojamo sprendimo meniu juostoje atsiras nauja skiltis – „Substance“.


Mes savo darbo eigoje naudojame 3ds Max programinę įrangą, todėl mes įsidiegėme įskiepą (angl. plugin) tinkamą būtent šiam sprendimui. Naująjį skiltį šiuo atveju matome čia:


Tagi, Substance Designer sprendimas jau pas jus. Toliau galime atsidaryti ir mūsų webinar‘o metu kurtą medžiagą. Tai padarysite 3ds Max'e atsidarę medžiagų kūrimo langą „Slate material Editor“, darbo lange paspaudę dešinį pelės mygtuką ir pasirinkę: Maps > General > Substance2 node‘ą.



Toliau dešinėje lango pusėje spauskite mygtuką „Load Substance“ ir atsisiųstą bei savo kompiuterio norimoje vietoje išsaugotą mūsų webinar‘o Substance medžiagą įkrausite į savo naudojamą modeliavimo sprendimą. Atkreipiame dėmesį, jog atlikus šį veiksmą vaizdas dešinėje toje pačioje ekrane matomos programinės įrangos pusėje turi pasikeisti (atsiras papildoma informacija susijusi su įkelta medžiaga).


Visa tai atlikus toliau jau galima bus dirbti su pačia medžiaga. Beliko pasirinkti savo naudojamą vizualizavimo sprendimą (render‘inimo variklį) iš Jums siūlomo sąrašo:


O ką daryti jei „Substance3D“ tinklapyje Jums tinkamo įskiepo (angl. plugin) nėra? Tuomet Jūs Substance Designer sprendimą savo darbo eigoje naudosite kaip atskirą įrankį. Tai reiškia, jog čia sukurtas medžiagas Jūs, pavyzdžiui, SketchUp, ArchiCAD ar kituose projektuose, galėsite panaudoti jas iš Substance Designer atsisiųsdami, išsaugodami ją norimoje savo kompiuterio vietoje ir toliau dirbdami kaip su bet kuriais kitais iš kitų šaltinių gautais paveiksliukais.


Kaip dirbti su pačia medžiaga – įvesti pakeitimus ir medžiagą išsaugoti, rodome ir pasakojame webinar‘o video įraše.


Linkime įdomaus laiko eksperimentuojant su atsisiųstąja medžiaga ir bandant sukurti kažką naujo, gražaus ir gal net pačiam sau netikėto!

CGISCIENCE komanda