Clay renderio nauda kuriant 3D vizualizacijų apšvietimą

Updated: Jun 15


Ar kuriant vizualizacijos apšvietimą, susiduriate su problema, kuomet sudėliojus apšvietimo šaltinius ir nurenderinus paveiksliuką jis tampa per daug melsvu, per daug oranžiniu, o sukurtos baltos spalvos medžiagos įgauna įvairių spalvų atspalvius, kurie sugadina ir iškreipia galutinį kuriamos vizualizacijos vaizdą?


Ar taisydami tokią padėtį ir koreguodami vaizdą, kad jis bent truputį atitiktų norimą rezultatą, jūs sugaištate itin daug brangaus laiko? Tuomet greičiausiai, vienas iš svarbiausių žingsnių, kurį praleidžiate apšvietimo kūrimo darbo eigoje – tai Clay renderio kūrimas.



Clay renderis – tai ne tik stilingas baltos spalvos vizualizacijos pateikimas – tai apšvietimo kūrimo klaidų detektorius, kuris suteikia galimybę pamatyti, kaip atrodys apšvietimo šaltiniai dar iki renderinimo proceso pradžios: sukūrus Clay renderį matome kokia yra apšvietimo šaltinių spalva, temperatūra, kokią nuotaiką ir atmosferą apšvietimo šaltiniai suteiks vizualizacijai, o naudojant Clay renderį ir baltos spalvos balansą, galima pamatyti ir kaip apšvietimo šaltiniai paveiks 3D scenoje sukurtus objektus, turinčius baltos spalvos medžiagas.


Apie tai kokią naudą suteikia Clay renderio kūrimas ir kodėl jis yra neatsiejamas nuo profesionalios 3D vizualizacijų apšvietimo kūrimo darbo eigos, žiūrėkite CGISCIENCE komandos paruoštame video.