Medžiagų kūrimas su Substance 3D Sampler ir jų pritaikymas V-Ray aplinkoje

Updated: 1 day ago


Kuriant vizualizacijas, neretu atveju specialistai naudoja tik vizualizacijos sprendimo medžiagų bibliotekos siūlomas medžiagas. Skirtingų sprendimų bibliotekose gausu aukštos kokybės ir gražiai atrodančių medžiagų, tačiau ar kuriant vizualizacijas ir naudojant tik pasirinkto vizualizavimo sprendimo medžiagų bibliotekos medžiagas, sukuriama maksimali vertė klientui? Atsakymas į šį klausimą gali būtų skirtingas, priklausomai nuo to, kokiu tikslu kuriama vizualizacija. Jei vizualizacija kuriama tik grožiui ir perteikti tik bendrąjį vaizdą be konkrečių medžiagų, tekstūrų ir jų spalvų, tuomet atsakymas, į anksčiau iškeltą klausimą būtų teigiamas. Tačiau, jei specialistas kuria vizualizaciją su tikslu, jog ji turi būti kuo panašesnė į realiai įgyvendintą projektą – kuria foto-realistinę vizualizaciją, tuomet atsakymas į iškeltą klausimą skirtųsi kardinaliai.


Jei foto-realistiškumas yra vienas svarbiausių aspektų Jūsų kuriamoje vizualizacijoje, tuomet jūsų vizualizacija turėtų būti papildyta realiame pasaulyje naudojamų medžiagų ištekliais. Retas kuris vizualizavimo sprendimas, savo siūlomoje medžiagų bibliotekoje naudoja realiai egzistuojančias, realių gamintojų medžiagas, o tai gali sukelti nemažai problemų tiek specialistui tiek klientui: perkant medžiagas ir įgyvendinant projektą atsiranda nepatogumų, nes skiriasi medžiagų tekstūros, spalvos, atspalviai ir kt., o tuomet specialistui tenka gaišti laiką medžiagų, kurios atrodytų bent panašiai į pavaizduotas, paieškoms. Norint sukurti foto-realistines ir kuo tikroviškesnes vizualizacijas reikia atkartoti realų pasaulį.

Substance 3D Sampler - tai 3D foto-realistinių medžiagų kūrimo programinė įranga, padedantis užfiksuoti realias medžiagas ir jas paversti į resursus jūsų 3D vizualizacijų kūrimui.

Ši įranga sukuria papildomą pridėtinę vertę Jūsų kuriamiems darbams ir pasižymį tokiomis išskirtinėmis funkcijomis:

  • Naudojant Substance 3D Sampler medžiagos gali būti kuriamos iš bet kokio paveiksliuko ar Jūsų turimos nuotraukos. Tai reiškia, jog pakanka turėti norimo gamintojo medžiagos nuotrauką ar nuotraukos fragmentą iš katalogo, ir tai jau leidžia perkelti norimą medžiagą į 3D aplinką.

  • Substance 3D Sampler sprendimas leidžia sukurti ne tik realias, bet ir unikalias medžiagas - sluoksnių pagalba galima maišyti tekstūras tarpusavyje ir taip išgauti originalias medžiagas: subraižytą parketą, siūles ant įvairių objektų, lapais ar sniegu padengtą žolę ir t.t.

  • Substance 3D Sampler pagalba galima susiskurti savo asmeninę, universalių ir unikalių medžiagų biblioteką. Visas sukurtas medžiagas galėsite naudoti ne viename, o keliuose skirtinguose projektuose bei galėsite jas pasikoreguoti pagal kuriamą projektą.

  • Kad ir kokią medžiagą besukurtumėte su Substance 3D Sampler, ji keliais paspaudimais gali būti eksportuojama į bet kurį jūsų pasirinktą vizualizavimo sprendimą. Įrankio pagalba kurtos medžiagos gali būti išsaugotos Substance arba paveiksliuko failo formatu.

Būtent paskutinė funkcija padaro Substance 3D Sampler medžiagų kūrimo sprendimą lanksčiu ir pritaikomu bet kuriam vizualizavimo sprendimui, kadangi visi vizualizavimo sprendimai skaito paveiksliuko failo formatus. Kad iliustruoti, kaip parasta perkelti ir pritaikyti Substance 3D Sampler kurtas medžiagas, pateikiame realų pritaikymo pavyzdį.

Iš pradžių, SketchUp Pro aplinkoje suprojektavome namo 3D vaizdą.


Vėliau, panaudodami paprastą paveiksliuką, Substance 3D Sampler pagalba pavertėme jį į itin realistiškai atrodančią plytelių tekstūrą bei gautą medžiagą išeksportavome paveiksliuko failo formatu.


SketchUp aplinkoje sukurtą 3D namo modelį vizualizavome su V-Ray for SketchUp vizualizavimo sprendimu. Vizualizuojant projektą, į V-Ray for SketchUp aplinką įkėlėme Substance 3D Sampler aplinkoje sukurtą medžiagą bei ją pritaikėme vizualizuojant sukurto namo sienas.