3D vizualizacijų detalumo išryškinimas naudojant Ambient Occlusion

Updated: 1 day ago


Kuriant 3D vizualizacijas, beveik kiekvienas specialistas siekia foto realistiškumo, tačiau ne kiekvienas žino, jog vizualizavimo sprendimai, panaudojus apšvietimo šaltinius, nuo visų 3D scenoje esančių objektų atsiradusiems šešėliams nesukuria detalumo.



Kuriant vizualizaciją ir panaudojant Clay renderį, galima pastebėti, kad nuo visų scenoje esančių objektų krenta šešėliai, tačiau ne visur jie yra ryškūs, o kai kur net atrodo, jog ant stalo padėti objektai neliečia paviršiaus. Taip nutinka tuomet, kai vizualizuojant projektą, nenaudojama Ambient Occlussion funkcija.

Ambient Occlusion – labai „mandrai“ skambantis žodžių junginys, tačiau be šios frazės detalumas ir foto realistiškumas vizualizacijose neįmanomas. Ambient Occlusion atsakingas už kuriamų vizualizacijų detalumo išryškinimą: naudojant šią funkciją atsiranda galimybė išryškinti visus tarpus ir tarpelius tarp itin mažų detalių, tarp baldų, interjero ar eksterjero akcentų.



Apie tai, kokią papildomą naudą, kuriant vizualizacijas ir jų apšvietimą, teikia Ambient Occlusion funkcija galite žiūrėti CGISCIENCE komandos paruoštame video.